analouisa
-
ongeveer een jaar geleden
goede, aangename en professionele behandeling en sfeer
Antonio
-
ongeveer een jaar geleden
Mijn pedicure ging met pensioen. Het was moeilijk een pedicure te vinden die plaats vrij had. Ik was dan ook heel blij dat ik zo vlug bij jullie terecht kon en een uitstekende behandeling mocht ervaren.
Alfons
-
ongeveer een jaar geleden
Alles prima in orde! Ben zeer tevreden over de geleverde pedicure.
Kim
-
ongeveer een jaar geleden
Audrey
-
ongeveer een jaar geleden
Joz
-
ongeveer een jaar geleden